3 rzeczy, które musisz zrobić przed skokiem do reklamy w internecie


Płatne reklamy jest to świetny sposób, aby poprowadzić ruch na swojej stronie i tym samym zwiększyć działalności gospodarczą, poprzez wzrost liczby klientów. Jednak może to być niezwykle kosztowne, jeśli nie jesteś ostrożny. Jak upewnić się, że dobrze korzystasz z płatnych reklam?

Kilka dni temu rozmawiałem z właścicielem firmy w mojej lokalnej społeczności. Niedawno rozpoczął agresywną kampanię Google AdWords, mówi, że to działa, ale… Zaczęli otrzymywać zgłoszenia od potencjalnych klientów, ale pytali oni o rzeczy, o których nie mieli pojęcia, a co dopiero żeby je robić. Ich AdWords działał zbyt szeroko, ich agencja reklamowa, nie dopasowała kłów kluczowych do zakresu działaniach ich firmy. Oni płacili za potencjalnych klientów, tyle, że szansa na to, że klient zainteresowany „ogrzewaniem gazowym” który kliknie we frazę „oszczędności na ogrzewaniu” i trafi na stronę poświęconą oszczędnością ale płynącym ze zmiany sprzedawcy prądu, a nie wymiany ogrzewania, to albo się zdenerwuje, albo nie będę w ogóle klientem.

W jaki sposób mamy pewność, że nasze płatne reklamy wykonywane są tak, jak powinno być? Istnieje kilka prostych rzeczy, które możemy zrobić, aby upewnić się, że otrzymamy najwyższy zwrot z każdej naszej złotówki.

Zrozumieć, jak działają słowa kluczowe Long Tail

Główną rzeczą, którą trzeba zrozumieć przed skokiem do płatnej reklamy jest to, jak to wszystko działa – bardziej szczegółowo, w jaki sposób słowa kluczowe ułatwiają pracę. Narzędzie Google AdWords jest doskonałym źródłem do odkrywania słów kluczowych w swojej branży.

Problem tego narzędzia jest to, że ma tendencję do pchania ludzi ku bardzo szerokim zakresom słów kluczowych, które są znacznie droższe i mniej skuteczne. Są to tak zwane „head” słowa kluczowe. Ważne jest, aby pamiętać, że nie są koniecznie. Szukasz słów, które skierują użytkowników na ciebie i twój produkt.

Tak, trzeba być także otwartym na frazy, które w świcie e-marketingu noszą nazwę „długi ogon słów kluczowych” „Long Tail Keywords Work„. Te słowa kluczowe są dłuższe, bardziej szczegółowe ale mogą stać się istnym napędem. Zamiast słowa „okna” wybierz long tail „tanie okna Łódź” albo „okna pcv dla domu”.

Nauczyć się rozpoznawać jakie słowa kluczowe będą napędzać twój biznes.

Oto przykład, termin „marketing social media” jest uważana za „head” słowa kluczowego, co oznacza, że ​​jest poszukiwany bardzo często. Znacznie mniej popularne jest określenie „social media marketing kursy online”, które odnotowuje jedynie kilka wyszukiwań, ale lepiej ilustruje „długi ogon słów kluczowych”. Możesz być w stanie iść jeszcze dalej i spróbować czegoś podobnego „najlepsze kursy social media marketing w Internecie.” Co to da? Trafi na twoją stronę użytkownik faktycznie zainteresowany kursem marketingu, a nie osoba szukające inf. czym jest social media.

Dużym błędem, wielu marketingowców jest wybór niewłaściwych słów kluczowych. Wydajesz pieniądze, co prawda zwiększasz ruch, ale nie masz klientów. Najlepszym źródłem słów kluczowych jest  twoja własna strona internetowa. Zainwestuje w sekcję z newsami czy blogiem, gdzie opiszesz charakter swoich produktów, usług, tego jak działasz.

Poznaj terytorium

Istnieje wiele miejsc, aby kupić reklamę w internecie, a każda strona ma swoje mocne i słabe strony. Aby rozpocząć, należy zrozumieć niektóre z głównych rodzajów płatnych reklam.

Wyświetlanie reklam lub banerów reklamowe – banery reklamowe od razu przychodzą na myśl, kiedy myślimy o reklamie internetowej, ponieważ wyróżniają się, więc ą zauważalnie na stronie niemal od razu. Są one bardzo popularne i dostępne są w różnych rozmiarach. Te reklamy mogą być skuteczne, ale mają tendencję docieranie nie tylko do docelowych klientów, klika ten, któremu podoba się baner, hasło, a nie ten który jest faktyczni zainteresowany.

Reklamy tekstowe – reklamy tekstowe zwykle można zobaczyć na głównej stronie wyszukiwarki Google. Reklamy te są zazwyczaj mniej kosztowne niż wyświetlania reklam do klientów docelowych, którzy rzeczywiście szukają czegoś konkretnego. Mogą być bardzo skuteczne, ale zależą w dużej mierze od dobrej słów kluczowych.

Oto niektóre z miejsc, należy spróbować aukcji reklam, choć z pewnością jest wiele innych:

Google AdWords. – Google AdWords są oczywistym wyborem dla wielu firm. Oferują one wyświetlania reklam tekstowych i w związku z wysoce ukierunkowanych słów kluczowych. AdWords są oczywistym wyborem dla każdej kampanii. Bonus Wskazówka: reklamy Google AdWords przyniesie lepszy zwrot z inwestycji już go używać Adwords. Google nagradza długoterminowych klientów z lepszych „ocenę jakości” .

Bing czy Yahoo. – Bing i Yahoo oba oferują alternatywne platformy reklamy, które działają podobnie do Google. Łączą wyświetlania reklam tekstowych i ukierunkowanymi haseł. Niektóre marki uważają, że chociaż te opcje przynieść mniejszy ruch, ogólny ROI jest nieco lepiej.

Facebook czy LinkedIn. – reklama społeczna wzrosła ogromnie na popularności w ciągu ostatnich kilku lat. Reklamy te łączą w sobie elementy tekstowe i graficzne oraz są kierowane na podstawie preferencji użytkownika, danych demograficznych i lokalizacji. W zależności od rodzaju działalności, zarówno Facebook i LinkedIn są ważne opcje do rozważenia.

StumbleUpon. – społecznościowy StumbleUpon oferuje unikalną  opcję reklamową , która jest bardzo tania i gwarantuje „click-through” jakiegoś rodzaju.

BuySellAds lub bezpośredniego zakupu. – BuySellAds.com jest doskonałym miejscem, aby przejść znaleźć dodatkowe możliwości wyświetlania reklam.

Blogi – prywatne strony, które zrzeszają wielu użytkowników, zwykle ich pozycja opiera się na autorytecie. Blog prowadzi znana osoba, albo firma, która zna się na rzeczy np. rankingcenpradu.pl.

Na początku ważne jest, aby spróbować kilka z tych opcji i używać twardych danych, aby podjąć ostateczne decyzje o tym, gdzie chcesz umieścić swoje pieniądze. To umożliwi ci Adspy.pl

 

Śledź swoje kroki

Jeśli jesteś w stanie zobaczyć, jak każda z reklam działa, i czy faktycznie coś daje, to nie powinieneś był inwestować w płatne reklamy w ogóle. Piękną rzeczą o reklamie internetowej jest to, że masz możliwość śledzenia wszystkiego. Google Analytics jest absolutną koniecznością, jeśli chodzi o kupowanie reklam internetowych. Pakiet Analytics jest co prawda bezpłatny ale i łatwe do zainstalowania. Jego opcje pozwalają na stworzenie dostosowanego URL dla każdej reklamy, które pomogą Ci zobaczyć ogólną wydajność dla wszystkich reklam. Korzystanie z Google Analytics w ten sposób daje pojedynczą deskę rozdzielczą do porównywania wszystkich kampaniach reklamowych. To działa podobnie jak Adspy.pl, ale my pomożemy porównać Ci koszty reklam pomiędzy różnymi źródłami.

 

Utworzyć stronę docelową Landin Page

Ważne jest, aby odesłać przychodzących odwiedzających do oryginalnej strony (tzw. strona docelowa) odsyłaj ich do innej strony ani, strony głównej. Może się to wydawać sprzeczne z intuicją, ale istnieją trzy bardzo dobre powody korzystania z tej strategii:

Strony docelowe pozwalają dostosować wiadomości przychodzących gości. Oznacza to, że można kontynuować wiadomość, która została uruchomiona z reklamami, które tworzy spójny przekaz. Reklama głosi, że zaczniesz oszczędzać na rachunkach? Niecha na strona pokazuje ile klient zaoszczędzi, jak mu to ułatwisz. Storna główna nie zawsze ukaże tą ciągłość.

Te strony zwane Landing Pages pozwalają położyć naciskać odwiedzających na konkretne działania, n. na pobieranie darmowego eboka. Strony docelowe sprawiają śledzenia wizyt bardzo łatwe. Jest to szczególnie ważne, strona docelowa pomaga nam śledzić, kto dokładnie przychodzi na stronę i jak skuteczne są nasze reklamy.

Ważne jest, aby pamiętać, aby nie blokować swoich własnych stron docelowych z wyszukiwarek. Można to zrobić za pomocą prostego edycji „robots.txt” plik . Jest to ważny krok.

Na stronie musisz utworzyć  wezwanie do działania – Kiedy masz gościa na stronie docelowej, jak można pobrać od niego dane? Każda strona powinna mieć jasne wezwanie do działania. Coś w stylu, „zapisz się oddzwonimy”, „pozostaw kontakt tu a doradca Ci pomoże”

 

O autorze: Bogusz Pietrzak jest założycielem firmy zajmującej się tworzeniem stron internetowych i content marketing, co sprawia, że zagadnienia content marketing i social media nie mają dla niego tajemnic.


PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ


Wprowadzenie do Pay-Per-Click Search Marketing 
Jest to pierwszy z serii trzech części strategii, która przedstawi to, czego potrzeba do rozpoczęcia zabawy z reklamą Pay Per Click (PP...

WIĘCEJ

KONTAKT Z NAMI


INFOLINIA
(62) 720 00 00

Dni robocze w godz. 8-16
+48 500 000 000


office@adspy.pl

adSpy Sp. z o.o.
ul. Krotoszyńska 133
63-400 Ostrów Wielkopolski
NIP:
REGON
© 2016 adSpy, All Rights Reserved